Hvem gør hvad
Som beboer i FFB kan du få hjælp på dit lokale servicecenter, Lokalkontoret eller KAB.
Har du spørgsmål til driften og hverdagen i din afdeling eller bolig skal du altid kontakte dit lokale servicecenter.
Servicecentret
Her kan du få hjælp hvis noget er gået i stykker i din lejlighed, fx en vandhane der drypper, et afløb er stoppet eller el'en ikke virker. Personalet løser enten selv problemet eller rekvirerer de nødvendige håndværkere. Rekvirering af håndværkere skal altid aftales med servicecentret. Kontakt altid servicecentret hvis der er noget du er i tvivl om i forhold til din bolig eller boligområde.
Lokalkontoret
Lokalkontoret er FFB's lokale administrationskontor. Her kan du henvende dig via mail, og søge om tilladelse til lave forbedringer og forandringer i din bolig enten under råderetten eller som individuel boligmodernisering - fx ansøgning om etablering af nyt køkken og vaskemaskine/opvaskemaskine, Læs mere om råderet i din afdeling.
Adresse |
Finsensvej 141 |
Telefon |
38 71 30 30 |
|
ffb@kab-bolig.dk |
|
|
Kontoret holder lukket fredag, på alle helligdage, 1. maj, 5. juni og 31. december.
KAB
Spørgsmål om husleje, ventelister, opnotering på intern venteliste mm, skal altid rettes til KAB. Se kontaktoplysninger til KAB her.